
Iloiset Eetin kahvion somisteet otettiin komeasti käyttöön Maailma kylässä -festivaaleilla 27.-28.5.2017. Reilun kaupan herkkuja tarjoiltiin Mahdollisuuksien tori -teltassa. Aurinkoisilla festareilla oli 78.000 kävijää.
Visual Monkey: Banderollien visuaalinen suunnittelu ja tuotanto, painotrafiikin hoitaminen. Eetin visuaalisen ilmeen soveltaminen tapahtuman ilmeeksi ja vuosia kestäväksi ratkaisuksi. Materiaalien valinta paloturvallisuus ja säänkestävyys huomioiden. Eetin alkuperäinen visuaalinen ilme: Graafinen suunnittelija Jan Rosström. Kahvion muut somisteet ja esillepano Maailma kylässä -festivaaleilla: Hanni Reinikainen, Elementlab. Banderollien painopaikka: Mika Järvinen, MasterPromo. Asiakkaan tiimi: Anna Härri, Maija Lumme ja Paulina Maja, Eettisen kaupan puolesta ry.